کد خبر: 11496 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 آذر 1398 - 16:56
در دیدار سردار کفاش با سرپرست سازمان فرهنگی مطرح شد؛
جای خالی موزه دفاع مقدس در بوشهر

نوای جنوب:احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی پیش از این در حوزه دفاع مقدس و بزرگداشت نام شهدا همایش‌ها و برنامه‌های متنوعی را برگزار نموده است، افزود: برگزاری برنامه‌های مفید و تاثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از وظایف سازمان فرهنگی است و این سازمان آمادگی لازم را برای همکاری در این زمینه دارد.

نوای جنوب:در دیدار سردار کفاش با سرپرست سازمان فرهنگی مطرح شد؛
جای خالی موزه دفاع مقدس در بوشهر
نشست سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در محل سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد. در این نشست که به‌منظور افزایش تعامل و همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه‌های فرهنگی - اجتماعی و حوزه دفاع مقدس با تکیه بر پتانسیل‌های طرفین برگزار شد، سردار کفاش مدیرکل این بنیاد ضمن تشکر از همکاری‌های سازمان فرهنگی با این مجموعه، خواستار تعامل و نقش‌آفرینی بیشتر سازمان فرهنگی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس با استفاده از پتانسیل‌های این سازمان شد.
سردار کفاش با تاکید بر اینکه در بوشهر موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی در این خصوص نداریم و جای خالی آن احساس می‌شود، افزود: عملکرد و نقش استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس آنگونه که باید نشان داده نشده است و در این زمینه اگر عملکرد خوب و قابل دفاعی نداشته باشیم، هیچکس بوشهر را به‌عنوان شهری که در بطن جنگ و جبهه و شهادت بوده است، نمیشناسد.
وی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواستار تعامل بیشتر با سازمان فرهنگی است، تصریح کرد: سازمان هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال ۹ جشنواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی نظیر موسیقی، شعر، فیلم، تئاتر و... با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌کند که امیدواریم سازمان فرهنگی شهرداری نیز با توجه به ماهیت این سازمان در حوزه‌های هنری و فرهنگی در کنار ما قرار گیرد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان فرهنگی گام برداشتن در حوزه دفاع مقدس و تبیین فرهنگ مقاومت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه لازم است تا با همکاری دیگر سازمان‌های فرهنگی استان، رشادت‌ها و دلاوری‌های غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم برجسته شده و شهدای این خطه به کشور شناسانده شود.
احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی پیش از این در حوزه دفاع مقدس و بزرگداشت نام شهدا همایش‌ها و برنامه‌های متنوعی را برگزار نموده است، افزود: برگزاری برنامه‌های مفید و تاثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از وظایف سازمان فرهنگی است و این سازمان آمادگی لازم را برای همکاری در این زمینه دارد.

















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11496