کد خبر: 11426 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آذر 1398 - 00:30
میگلی نژاد ثبت نام کرد +تصاویر

نوای جنوب:غلامعلی میگلی نژاد صبح امروز پس از زیارت قبور مطهر شهدا به فرمانداری بوشهر رفت تا نامش را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کند.

نوای جنوب:غلامعلی میگلی نژاد صبح امروز پس از زیارت قبور مطهر شهدا به فرمانداری بوشهر رفت تا نامش را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت کند.

میگلی نژاد در جمع خبرنگاران در فرمانداری بوشهر
*آمدن من به انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن اهمیت این موضوع است که جای ناامیدی برای مردم وجود ندارد؛ البته ما در کشور مشکلات داریم که عمده آن به ضعف‌هایی که در مجلس و دولت ما وجود داشته و دارد بر می‌گردد. مقداری از آن هم به شرارت هایی که از خارج علیه ما شده است، بر میگردد.
* قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما آنقدر زیاد است که می توانند از پس مشکلات برآیند. اگر مردم اراده کنند که اصلاح صورت بگیرد با امید به سمت چاره‌جویی کشور در سال آینده پیش می رویم.
*اولویت‌های مجلس یازدهم : اصلی ترین مشکل بیکاری و رکود است که باید برطرف شود که اگر سامان بگیرد اثر مستقیم خود را روی تولید خواهد گذاشت و وضعیت پول ملی ما را اصلاح می کند.
* ما مرتبا طی این سال ها شاهد بودیم که ارزش پول ملی کاهش و تورم افزایش پیدا کرده و در نتیجه به مردم فشار آمده است، منتهی عده‌ای سوءاستفاده کرده و با اختلاس و دزدی توانستند خود را به جایی برسانند و بقیه از این وضع رنج برده‌اند.
* باید در درجه اول با رسیدگی به مشکلات قانونی که سر راه اشتغال به‌ویژه برای جوانان وجود دارد برطرف شود.
* در ارتباط با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی خود ، در سالهای پیشین خیلی مشکلی به لحاظ شفافیت مالی نداشتیم، اما در سالهای اخیر متاسفانه بی دقتی هایی صورت گرفت و شاهد اهمیت ورود پول در سرنوشت انتخابات بودیم. به طوری که الان نمایندگان احساس می کنند باید مقدار زیادی هزینه کنند تا به مجلس راه یابند که این راه درستی نیست و امیدواریم که دستگاه های نظارتی بتوانند به دقت این هزینه ها را در نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی دارند به دلیل اینکه اعتبار لازم را ندارند از لحاظ مالی خدای ناکرده حذف نشوند.

* اموال من و خانواده من بخشی مربوط به دارایی های ارثی است و بخشی هم حاصل دسترنج خودم هست که همگی مشخص است و هزینه های انتخاباتی هم از محل همین دارایی هاست و دوستانی که به بنده لطف دارند و کمک های میکنند.
*اولویتم در مسائل مدیریتی شایسته سالاری است. هنگامی که من وارد شهرداری شدم از مدیرانی استفاده کردم که فکر میکردند با آمدن من جایگاهی در سیستم ندارند اما نگاه من به پرسنل تفکر سیستمی بود و اگر در شهرداری فردی موثر، اهل کار تیمی و پاک دست بود من از او استفاده کردم و حتی او را ارتقاء نیز دادم و گاهی آن‌ها را به رده معاون شهرداری نیز رساندم و همان فرد احساس کرد قضاوتش نسبت به من اشتباه بوده است.
* به شما قول می دهم حرکتی که در حوزه سیاسی آغاز کردیم هرگز موسمی نباشد و یکی از دلایلی که بعد از دوران  شهرداری  دیگر مسئولیتی قبول نکردم همین بود که بایستم، وقت بگذاریم تا در خدمت جوانان دلسوخته این خطه باشم.و لازم است وقت بگذاریم و در حین انجام کار جهادی ویژگی آن یعنی کار سیستمی را رعایت کنیم اما نه سیستم بسته ای که باعث کشتن خلاقیت ها شود، ما در چارچوب ساختارها گیر نخواهیم کرد اما اینکه بخواهیم فعالیتی بدون ساختار انجام دهیم شدنی نیست.
* مجلس دهم مجلس ضعیفی بود که به دغدغه های مردم توجه نکرد و در حل مشکل بیکاری و اقتصادی و سیاسی خوب عمل نکرده است تا جایی که دوره های بعدی مجلس باید این مشکلات را پیگیری کنند.هنوز در بسیاری از طرحها و لوایح نمایندگان  رای ممتنع می دهند، رای ممتنع چه معنی دارد یا من در مجلس هستم و موافقم یا نیستم و مخالف طرحی هستم.
* من درد مردم را می فهمم، نماینده ای که مجوز خودرو های لوکس بدون مالیات گمرکی می گیرد درد کارگر و کاسب و تولید کننده  را نمی داند. مجلس ضعیف عمل کرده است این جایگاه ، جایگاه شهید مدرس نبود. فکر می کنم بتوانم در مجلس موثر باشم همچنین بسیاری از طرحها به خاطر بداخلاقی های سیاسی در این منطقه اجرا نشده است و باید با همدلی و همگرایی بین مسئولین بهترین ها را برای استان و منطقه بخواهیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11426