کد خبر: 11403 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 آذر 1398 - 17:32
ثبت نام نماینده سابق بوشهر در انتخابات/ برای حفظ کرامت موکلینم آمده‌ام /تصاویر

نوای جنوب:نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، دقایقی پیش با حضور در فرمانداری بوشهر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

نوای جنوب:صبح امروز عبدالکریم جمیری نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر و تجدید میثاق با آرمان های شهدا،با حضور در فرمانداری برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

جمیری در حاشیه نام نویسی خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که در صورت راهیابی به بهارستان مهمترین اقدامی که انجام می‌دهید چه خواهد بود اظهار داشت: در جهت حفظ کرامت موکلینم و استیفاء حقوق آنها به شئون نمایندگی پایبند بوده و تمام تلاشم را در جهت نظارت موثر بر سیستم اجرایی مصروف خواهم داشت.

نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درباره هزینه‌های تبلیغاتی خود گفت: تبلیغات کم هزینه‌ای انجام می‌دهم که معمولا هزینه‌های آن از محل اخذ وام بانکی، مختصر اندوخته پس انداز و بخشی نیز از محل کمک دوستان و نزدیکان تامین می‌شود.

 نقاط ضعف مجلس دهم

وی با اشاره به نقاط ضعف مجلس دهم اظهار داشت: تنزیل جایگاه مجلس با عدم نظارت دقیق و موثر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ارائه رفتار خلاف شئون نمایندگی و خلاف انتظار مردم جامعه  توسط برخی از وکلا از مهمترین ضعف‌های این مجلس است.

نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: توجه جدی به رونق تولید با الزام دستگاه اجرایی بر برنامه ریزی و حمایت و توجه بیشتر به فعالان عرصه تولید و اشتغال محور با هدف رفع مشکل بیکاری و تولید ثروت و توجه به معیشت مردم مهمترین مواردی که به طور جدی پیگیری خواهم کرد.

 عدم استفاده از فرصت‌های بی‌شمار در استان

وی مهمترین مشکلات استان را عدم استفاده از فرصت‌های بی‌شمار موجود جهت ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد دستگاه‌های متولی با برنامه ریزی مدون راه حل استفاده بهینه از فرصت‌ها را بیابند و اجرایی کنند یا عرصه مدیریت را به اهلش واگذار نمایند.

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11403