نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 آذر 1398 - 14:40
در ششمین روز ثبت نام

نوای جنوب :از صبح امروز و ششمین روز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای مراجعه کننده به ستاد انتخابات دشتستان به بیست وهفت نفر رسید

نوای جنوب :از صبح امروز و ششمین روز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد کاندیداهای مراجعه کننده به ستاد انتخابات دشتستان به بیست وهفت نفر رسید

به گزارش نوای جنوب اولین کاندیدایی که برای ثبت نام در حوزه دشتستان ودر ستاد انتخابات وزارت کشور مراجه کرد احمد بارگاهی اصل بود .

وی  متولد سال 56 ،اهل دشتستان و ساکن تهران است.بارگاهی اصل دکترای اقتصاد و از کارکنان بانک تجارت است .

 دومین کاندیدای مراجعه کننده به ستاد انتخابات  غلامرضا مختاری است وی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی محل تولد برازجان با گرایش انقلابی ،ولایی پا بهعرصه انتخابات می گذارد .







سومین کاندیدایی که به ستاد انتخابات دشتستان صبح امروز مراجعه کرد محمد باقر سعادت نماینده فعلی دشتستان است ،وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ ،متولد 1334شبانکاره دشتستان و خودرا اصلاح طلب معرفی کرد .


 


سومین کاندیدایی که امروز به ستاد انتخابات مراجعه کرد محمد مهدی فلاحی متولد 67از سعداباد دشتستان کارشناس ارشد حقوق با تفکر مستقل و با شعار اصولگرایی در اصول و اصلاح طلبی در امور است .


 

بیست وهفتمین کاندیدای مراجعه کنده به ستاد انتخابات دشتستان عبدالصمد خسروی متولد 59 از بوشکان دشتستان بود که خودرا اصلاح طلب معرفی کرد


لحظاتی قبل جوانشیر کدخداپور با مراجعه به ستاد انتخابات وزارت کشور رسما به عنوان بیست وهشتمین کاندیدای دشتستان ثبت نام کرد .

 

ثبت نام کاندیداها تا ساعت 18 فردا شنبه شانزدهم آذرماه ادامه دارد

تصاویری متفاوت از ثبت نام کاندیداها امروز































 

 

 



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار