کد خبر: 11364 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1398 - 20:09
معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در تنگستان انتخاب شدند

نوای جنوب:معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

نوای جنوب: نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت احوال، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان برگزار شد.

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تنگستان انتخاب شدند

فرماندار شهرستان تنگستان صبح چهارشنبه در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات مانور اقتدار ملی را به نمایش می گذارد و مبنای ما در انتخابات فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری با رعایت اصل بی طرفی و اجرای مر قانون در صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم است.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه کرد: تشویق مردم برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیز از دیگر مواردی است که اعضای هیئت اجرایی و نظارت باید با تعامل بستر را برای تحقق این موضوع نیز فراهم کنند.

معتمدین دعوت شده از بین خود تعداد ۸ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر از اعضای علی البدل هیئت اجرایی را با رای مخفی انتخاب کردند.

محمد اعتمادیان، عباس لطفی نژاد، سید محمد رضا حسینی، علی خسروخواه،  غلامحسین احمدپیری، رضا اسدی، خضر کیامرزی و جبار ایزدی پناه به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تنگستان انتخاب شدند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11364