کد خبر: 11363 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 آذر 1398 - 20:06
افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر+عکس

نوای جنوب:در آیینی با حضور استاندار بوشهر، مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، ستاد انتخابات استان بوشهر افتتاح شد.

نوای جنوب:استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه در حال حاضر فضای انتخاباتی خوبی در استان بوشهر حاکم است افزود: هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی براساس وظیفه و قانون به فعالیت‌های حوزه کاری خود می‌پردازند و با ایجاد بستر‌های مطلوب و فضای همدلی زمینه برپایی انتخاباتی سالم و قانونمند در استان بوشهر فراهم شده است.

عبدالکریم گراوند برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پاک را از اهداف ستاد انتخابات استان بوشهر دانست و تصریح کرد: از داوطلبان نمایندگی مجلس انتظار می‌رود در قدم نخست رعایت قانون را مورد توجه قرار دهند.
وی با تاکید بر پیگیری تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد انتخابات، پلیس فتا و فرمانداری‌ها باید تخلفات در این عرصه را پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وظیفه ستاد انتخابات ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است افزود: کاندیدا‌هایی که وارد این میدان می‌شوند  به عنوان گام نخست باید رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه خانه ملت محل ریل‌گذاری مسیر پیشرفت و توسعه کشور است و باید افراد در این عرصه قانون را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدا‌ها باید در موعد مقرر انجام شود تاکید کرد: انتظار می‌رود از تبلیغات زود هنگام پرهیز شود چراکه این کار برابر قانون تخلف است.

گراوند با تاکید بر پرهیز از تخریب رقیب‌های انتخاباتی گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باید بر اساس برنامه تعیین شده انجام شود و در این زمان هر کاندیدایی باید توانمندی خود را معرفی و از تخریب رقبای خود پرهیز کند.

وی عمل به قانون را برنامه اصلی ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: با تعامل و همدلی که در استان بوشهر فراهم است انتظار می‌رود در ۲ اسفند انتخاباتی باشکوه و پرشوری با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11363