کد خبر: 11343 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 12 آذر 1398 - 21:09
ازدواج یک ایرانی با دختر ترامپ داستان شد!

نوای جنوب:رمان نویس کشورمان گفت: در حال نوشتن رمانی هستم که پیرامون ازدواج یک ایرانی با دختر ترامپ است. این رمان برای نوجوانان است و قصه‌ای تخیلی دارد.

نوای جنوب:

ازدواج یک ایرانی با دختر ترامپ داستان شد!
، حسن احمدی، داستان نویس کشورمان که دارای رمان‌های متعددی برای مخاطبان کودک و نوجوان است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو از نگارش قصه‌ای با محوریت «دختر ترامپ» خبر داد.

وی در اینباره گفت: در حال نوشتن رمانی هستم که پیرامون ازدواج یک ایرانی با دختر ترامپ است؛ البته قصه‌ای خیالی است که فکر می‌کنم روایتش برای مخاطب جذاب و شیرین باشد.

احمدی درباره سوژه این رمان نیز عنوان کرد: اینکه چرا سراغ چنین سوژه‌ای رفتم به یک اتفاق واقعی برمی گردد که برای خودم و کاملا اتفاقی به عنوان مسافر یک تاکسی رخ داد.

این نویسنده ادامه داد: اصل ماجرا متوجه دیالوگی است که بین من به عنوان مسافر و راننده تاکسی پرایدی شکل گرفت. راننده‌ای که می‌گفت: به من پیشنهاد شده با دختر ترامپ ازدواج کنم!؛ بنابراین این روایت برایم اینقدر شیرین بود که جرقه ایجاد نگارش رمانی هم شد.

حسن احمدی با بیان اینکه تاکنون نیمی از این رمان را به نگارش درآورده است، گفت: فعلا همین ماجرا را به شکل تخیلی می‌نویسم. البته هنوز نامی برای این رمان انتخاب نکرده ام و فکر می‌کنم حجمی بالغ بر ۱۵۰ صفحه شود. این رمان برای نوجوانان است و قصه‌ای تخیلی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11343