کد خبر: 11251 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 07 آذر 1398 - 12:14
یمه ۸ میلیاردی گران‌فروشان دراستان فارس

نوای جنوب:مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: گران‌فروشان در استان فارس، هشت میلیارد ریال جریمه شدند.

نوای جنوب:

علی مبشری با بیان اینکه از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تاکنون به هزار و ۹۶ پرونده تخلف صنفی رسیدگی شده است، گفت: از این تعداد پرونده تخلف صنفی ۴۰۰ فقره پرونده مربوط به گران فروشی بوده که گران فروشان هشت میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.
او افزود: بخشی از این پرونده‌ها توسط اکیپ‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس تشکیل شده و بخشی را نیز بازرسان سازمان صمت و دیگر نهاد‌های فعال در امر بازرسی از واحد‌های صنفی تشکیل داده اند و برای رسیدگی به این اداره‌کل ارجاع داده شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: این اداره‌کل به تنهایی از ۲۵ آبان تاکنون ۲۰۴ اکیپ گشت‌های سیار را فعال کرده است که این اکیپ‌ها تا کنون سه هزار و ۵۷۲ مورد بازرسی در کل استان انجام داده‌اند.
مبشری اظهارکرد: در طول این مدت اکیپ‌های گشت سازمان تعزیرات حکومتی فارس به هزار و ۶۰۰ واحد صنفی تذکر داده‌اند و برای تعدادی از واحد‌ها نیز پرونده تخلف تشکیل شده است که متخلفان در مجموع ۶۳ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.
او ادامه داد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس با توجه به شرایط فعلی کشور و به منظور رفع مشکلات مردم و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها گشت‌های نظارتی را فعال کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11251