کد خبر: 11186 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آذر 1398 - 16:14
مخابرات ۱۰ روز به اینترنت کاربران اضافه کرد/ فروش اینترنت روی قبض تلفن

نوای جنوب:به گفته مهرپویا، برای اینکه مشترکان متضرر نشوند، مانده FUP آنها (حجم مصرف منصفانه) نیز به ماه جاری انتقال یافت تا بتوانند از باقیمانده حجم خود در این ماه استفاده کنند.

نوای جنوب:

سرپرست شرکت مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به محدودیت پیش آمده در اینترنت بین الملل کشور گفت: شرکت مخابرات ایران برای جبران بخشی از ضرر و زیان وارده ناشی از این اتفاق، ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد مشتریان اینترنت پرسرعت اضافه کرده است.

علی مهرپویا  از اقدام دیگر مخابرات برای رعایت حقوق مشترکان خبر داد و افزود: همواره در صورتی که مشترکان از حجم مصرف منصفانه خود تا پایان ماه استفاده نکنند، FUP آن‌ها صفر می‌شود، اما در این شرایط برای اینکه مشترکان متضرر نشوند، مانده FUP آنها (حجم مصرف منصفانه) به ماه جاری انتقال یافت تا بتوانند از باقیمانده حجم خود در این ماه هم استفاده کنند.

به گفته مهرپویا، سعی و تلاش شرکت مخابرات همواره ارائه خدمات بهتر و سرویس های متنوع برای همه مشتریان درکوتاهترین زمان است.

سرپرست مخابرات منطقه بوشهر در بخش دیگری از این گفتگو از فروش ویژه اینترنت تا بهمن 98 خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح ماندگار، مشترک هزینه اینترنت را پس از مصرف و بر روی قبض تلفن خود پرداخت می نماید و پیش پرداختی از سوی مردم صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح از طریق تماس با ۲۰۲۰ امکانپذیر است.

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11186