کد خبر: 11085 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آذر 1398 - 07:02
‌بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر تامین می‌شود

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری سهمیه بنزین سرویس‌های عمومی از جمله آژانس‌‌ها گفت: تامین بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

نوای جنوب:سعید زرین‌فر  در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت کالا و خدمات در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است اظهار داشت: قیمت کالا و خدمات به هیچ وجه نباید افزایش یابد و در این راستا نظارت و بازرسی قیمت کالا و خدمات در دستور کار گشت‌های نظارتی و بازرسی قرار دارد.

وی، با تاکید بر تامین سهمیه بنزین سرویس‌های عمومی  در بخش‌های گوناگون خدمات رسانی به جامعه تصریح کرد:بخشی از وسائط نقلیه خودرویی یا سهمیه دریافت نمی‌کنند و یا نیاز به افزایش سهمیه بنزین مانند آژانس‌ها، سرویس‌های مدارس و دیگر خودروها دارند که در این زمینه مکاتبات و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تامین بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا تامین بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قرار  دارد.

زرین‌فر با بیان اینکه برای تامین بنزین قایق‌های صیادی قول‌هایی داده شده است افزود: برای تامین بنزین سرویس‌های عمومی حمل و نقل مسافر روستاها به شهرها و سایر سرویس‌های مسافری شخصی بررسی‌های لازم انجام شده است.

وی،  از تشکیل کارگروه تخصصی بررسی مشکلات بنزین سرویس‌های مسافری خبر داد و بیان کرد: قیمت میوه‌و تره‌بار و سایر اجناس و خدمات به سبب تغییر قیمت خودروها نباید افزایش یابد و قیمت‌ها بر اساس مصوبه تنظیم بازار عرضه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر برخورد قهری با متخلفان بازار را مورد تاکید قرار داد و افزود: به هیچ وجه قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی‌ها و سرویس‌های عمومی نباید افزایش یابد و با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع می‌شود./

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11085