نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 19:21

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از آموزش مجریان انتخابات در استان خبر داد و گفت: شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر فراهم می‌شود.

نوای جنوب:مجید خورشیدی در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان بوشهر روزانه برنامه‌های مربوط به کمیته خود را دنبال می کنند.

 

آموزش مجریان

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش در امر انتخابات گفت: موضوع آموزش در ستاد انتخابات جدی گرفته شده و کارگاه های آموزشی با حضور معاونان فرمانداران و بخشداران در استان بوشهر آغاز شده است.

 

خورشیدی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی طبق برنامه زمان بندی شده انجام شود تا هیچ موضوع مبهمی در مورد انتخابات نداشته باشیم.

 

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها

 

وی ادامه داد: شش مرحله آموزش برای اعضای اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده که تا قبل از برگزاری انتخابات باید در استان برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همه امکانات و شرایط لازم برای امر انتخابات در استان باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتخابات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار