کد خبر: 11026 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 19:04
برترین‌های جشنواره قهرمان کتاب دشتی معرفی شدند

نوای جنوب:سومین دوره جشنواره قهرمان کتاب شهرستان دشتی با معرفی نفرات برتر در آیین نمایشگاه کتاب خورموج پایان یافت.

نوای جنوب:فرماندار دشتی در اختتامیه سومین دوره جشنواره قهرمان کتاب دشتی گفت: کتاب،  والاترین جایگاه را در گستره‌های فردی و اجتماعی داراست.

برترین‌های جشنواره قهرمان کتاب دشتی معرفی شدند

عبدالله نادری افزود: در روزگار پیشرفت‌های چشمگیر بشر در عرصه‌های دانش، فناوری و نوآوری، کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، بلکه گسترده‌تر و تازه‌تر شده و جلوه‌هایی پایدارتر یافته است.

وی ادامه داد: کسانی که با کتاب مانوس هستند و مطالعه را به عنوان عنصری اصلی و ضروری در زندگی خود می‌دانند کامیاب‌تر و موفق تر خواهند بود.

نادری اضافه کرد: جشنواره قهرمان کتاب از برنامه‌های سودمند و با ارزش در حوزه کتابخوانی است و از لحاظ کمی و کیفی استمرار داشته‌است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز با اشاره به اهداف جشنواره قهرمان کتاب بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای فرهنگ مطالعه مفید، ایجاد عادت به مطالعه در دانش آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط اهداف جشنواره قهرمان کتاب است.

حمید زارعی اضافه کرد: برای گسترش فرهنگ مطالعه مفید و ترویج کتابخوانی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز در افق ایران ۱۴۰۴ برای ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم در بین دانش‌آموزان این جشنواره برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: در سومین دوره جشنواره قهرمان کتاب حدود ۶۵۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت داشتند و از برکات این جشنواره شناسایی استعدادهای علمی و ادبی است.

در این جشنواره در مقطع ابتدایی،  مهدیه راستگو از دبستان نیایش اول و قهرمان کتاب شد و یوسف جعفری از دبستان قلم یک و فاطمه زهرا زارعی اصل از دبستان نیایش به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مقطع متوسطه اول امیر رضا محمدی از دبیرستان علامه حلی اول و به مقام قهرمانی رسید و  امیر رضا اسکندری از دبیرستان علامه حلی و فاطمه زهرا فقیه به ترتیب مقام‌های دو و سوم را کسب کردند.

درمقطع متوسطه دوم عباس غریبی از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی قهرمان کتاب شد و  سیده زینب موسوی مقدم از دبیرستان اشراق و شایان مسعودیان زاده از دبیرستان نمونه علامه طباطبایی مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/11026