نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 18:57

نوای جنوب:سید حسین حسینی گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده و تخلفات اقتصادی حاصل از افزایش قیمت بنزین، طرح تشدید گشت های نظارت بر بازار در حال اجراست.

نوای جنوب:رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسات اخیر کارگروه تنظیم بازار استان، پیگیری لازم برای سوخت مورد نیاز آژانس‌های تاکسی تلفنی، سرویس مدارس دانش آموزی، وانت بارها، قایق‌ها، خودروهای استیجاری طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی سهمیه لازم با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی و حوزه اقتصادی استانداری اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از مردم استان انشعاب گاز ندارند و لازم است برآوردی از میزان نیاز به نفت سفید  صورت گیرد، مصوب شد فرمانداری‌ها آمار مصرف کنندگان نفت سفید را مشخص کنند و نتایج را به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اعلام کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد: روسای اتاق های اصناف سراسر استان تلاش کنند که بازرسان به صورت موثر در بازار حضور داشته باشند و از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات که منجر به تخلف اقتصادی خواهد شد جلوگیری کنند.

حسینی، از مردم نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و یا به صورت حضوری به ستاد رسیدگی به شکایات مردمی مستقردرمعاونت بازرسی و نظارت این سازمان و یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نفت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار