نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 18:53

نوای جنوب:فرمانده سپاه ‌بوشهر از برگزاری بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه، اقتدار و مقاومت در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوای جنوب:»؛ سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با تسنیم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: هفته بسیج یادآور خاطرات با شکوه مجاهدت‌های مردمان، زنان و جوانان انقلابی و خدمتگزار است که زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را با نجابت، فروتنی، شجاعت،  رشادت ترسیم کردند و با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) الگویی ماندگار برای همیشه تاریخ شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر بیان کرد: در این هفته بیش از 5 هزار عنوان برنامه تدارک دیده شده است که با افتتاح نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر این هفته آغاز شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عطرافشانی قبور مطهر شهداء را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و افزود: بسیجیان قهرمان و قشرهای مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای سراسر استان بوشهر ضمن عطرافشانی و گل‌گذاری بر قبور مطهر شهداء با آنان در راستای اهداف بلند امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید پیمان می‌کنند.

سردار رزمجو از برگزاری برنامه میقات صالحین در راستای هفته بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد: بسیجیان قهرمان فردا با حضور حماسی و سازمان یافته در جایگاه نماز جمعه سراسر استان در برنامه میقات صالحین شرکت می‌کنند.

وی، برپایی میز خدمت در جایگاه نماز جمعه را از دیگر برنامه هفته بسیج دانست و افزود: نشست‌های گفتمان سازی فرهنگی و انقلابی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برپایی همایش مطالبه‌گری اجتماعی، بایدها و نبایدها در مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همزمان با 5 آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیون نفری،  تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه، اقتدار و مقاومت در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه در این همایش بیش از 10 هزار نفر بسیجی شرکت می‌کند افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 5 آذر تجمع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر برگزار می‌شود گفت: همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی، بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج و جشنواره سرودها و آواهای بسیج از دیگر برنامه هفته بسیج در استان بوشهر است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هفته بسیج

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار