نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 18:02

نوای جنوب:فرماندار گناوه بر لزوم کنترل بازار تاکید کرد و گفت: کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ارزاق عمومی ضروری است.

نوای جنوب:

بازار گناوه کنترل شود/ لزوم جلوگیری از افزایش قیمت کالاها
غلامرضا مهرجو عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: طرح اصلاح قیمت سوخت در راستای برقراری عدالت و مبارزه با قاچاق سوخت و دیگر تخلفات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی سوخت با پشتوانه کارشناسی و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی شده است، اضافه کرد:‌ رهبری ضمن حمایت از این طرح بر نظارت ببیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها تاکید ویژه‌ای را داشته‌اند.

فرماندار گناوه با اشاره به برپایی تجمعات مردمی در اعتراض به افزایش قیمت سوخت خاطرنشان کرد: مردم گناوه از درک و فهم بالایی برخوردارند و همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و نجیبانه از ادامه اعتراض خودداری کردند.

وی با تقدیر از مردم فهیم گناوه به خاطر پایان دادن به تجمعات و اعتراض‌ها، تصریح کرد: باتوجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی و افزایش بنزین نباید بازار را رها کنیم و نباید اجازه دهیم که گرانی در بازار مردم را آزار دهد.

مهرجو بر لزوم کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ارزاق عمومی مورد نیاز مردم تاکید کرد و افزود: مردم گرانی کالا را نمی‌پذیرند و باید نظارت در عمل را احساس کنند و بدانند بازار رها نشده تا هر کسی بنا به میل خود جنس عرضه کند.

برخورد با متخلفان

رئیس دادگستری گناوه نیز در این نشست با بیان اینکه با هرگونه بی نظمی برخورد جدی می‌شود، اظهار داشت: عده‌ای آشوبگر و اخلالگر در برخی شهرهای کشور، اموال عمومی و دولتی را تخریب کردند که این رفتارها پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی با اشاره به اینکه مردم از آشوب‌گران جدا هستند، افزود: بدون هیچ مسامحه‌ای با افرادی که اقدام به آشوب، تعرض و تخریب اموال عمومی کنند برخورد می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مطلوب شورای تامین و ادارات مرتبط در جریان تجمع مردمی ادامه داد: انتظار مردم از مسئولان این است که نظارت مستمری بر بازار داشته باشند و با افزایش قیمت‌ها برخورد کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار